faq

Veelgestelde vragen

Bezorgen & Retour

Hoeveel nachtjes slapen voordat ik mijn product(en) in huis heb?


Wanneer je voor 17:00 bestelt, geven we je pakketje dezelfde dag nog mee met de bezorgers van PostNL. Zij bezorgen op maandag t/m zaterdag. Dat betekent dat wanneer je op werkdagen bestelt, je het pakketje de volgende dag al in huis hebt! Bestel je in het weekend? Dan geven we je pakketje maandag aan PostNL heb je deze dinsdag in huis.




Ik ben morgen niet thuis en mijn pakket wordt bezorgd. Wat nu?


Ben je niet thuis? Dan wordt je pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Zijn de buren niet thuis? Dan komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs (m.u.v. zondag).




Help... Ik heb mijn pakket nog niet binnen!


Wij beloven dat we je pakketje op werkdagen dezelfde dag nog bij PostNL afgeven. De bezorgers van PostNL doen er alles aan om het jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Zij geven de bezorggarantie van 1 werkdag. Dit lukt bij 98% van alle bezorgingen die zij doen. Helaas kan het dus voorkomen dat je pakket een dag later is. Om er zeker van te zijn dat de bezorging van je pakket goed verloopt, kan je de opgestuurde Track & Trace code checken. Zo weet je precies wat de status van je pakket is. Gaat er iets mis? Wij vernemen graag wat, neem contact met ons op!




Kan ik supplementen retourneren?


Uiteraard kan je supplementen retourneren! Als de supplementen ongeopend zijn kan je deze binnen 14 dagen nog retourneren. Op onze retourneringspagina leggen we je haarfijn uit hoe! De verzendkosten van de retourbezorging zijn voor de klant. Op de NR. 1 Pre-workout geldt een extra garantie. Deze kan je zelfs geopend binnen 14 dagen retourneren, mits maximaal 2 scoops ontbreken. Dit onder het motto van "Niet goed = geld terug".




Krijg ik een bestelbevestiging?


Heb je geen bestelbevestiging gekregen? Ook niet in je spam? Dan is er helaas iets mis gegaan. Neem dan snel contact met ons op zodat we dit recht kunnen trekken.





Supplementinformatie

Waarom een Torque supplement?


Torque Supplements levert enkel supplementen die bestaan uit schone, pure en zuivere grondstoffen. De supplementen worden in Nederland gemaakt, wat betekent dat we moeten voldoen aan strenge Nederlandse wetgeving. Het productieproces en de producten zelf zijn dus veilig. We zien dat concurrenten ten onder gaan met de prijs: te goedkoop producten aan willen bieden en daarom goedkopere, slechtere grondstoffen gebruiken. Torque Supplements doet hier niet aan mee. We denken aan de lange termijn gezondheid van onze klanten en onszelf!




Zijn de supplementen dopingvrij?


Alle leveranciers in de productieketen moeten voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Dit komt doordat wij onze producten alleen produceren in samenwerking met partijen die volgens ISO-normeringen werken. Het werken met deze strenge kwaliteitsnormeringen garandeert ons dat onze gerenommeerde leveranciers op hun beurt ook werken met gerenommeerde grondstofleveranciers, welke ook aan strenge eisen moeten voldoen. Daarnaast worden onze leveranciers regelmatig gecontroleerd door overheid en brancheorganisaties. Onze producenten doen steekproefsgewijs controle op mogelijke grondstofvervuilingen bij hun grondstofleveranciers die er op hun beurt ook alles aan doen om zuivere grondstoffen te leveren.




Ik ben nog geen 16 jaar. Mag ik voedingssupplementen gebruiken?


Wanneer je jonger bent dan 16 jaar raden we je af om voedingssupplementen te gebruiken. Het is in Nederland niet verboden om voedingssupplementen te gebruiken onder de leeftijd van 16 jaar, maar een jong lichaam is nog er tastbaar. Ben je er nog steeds van overtuigd om voedingssupplementen te kopen? Onze producten zijn veilig, maar overleg eerst met je ouders. Wacht nog even met onze NR. 1 Pre-workout maar begin met producten zoals Torque Whey PRO, Torque Creatine en Torque Omega3. Safety First!




Hoe gebruik ik mijn supplement?


Op de verpakkingen van onze supplementen staat aangegeven hoe deze gebruikt kunnen worden. Ook vind je op de productpagina's terug wat een juiste manier van gebruiken is. Vragen? Neem dan hier contact met ons op.





Coachingsinformatie

Hoe lang na aankoop van een coachingspakket duurt het voordat ik kan starten?


Na aankoop ontvang je een mail met verdere instructies. Je zult een aantal handelingen moeten voltooien, zoals het kiezen van de gewenste coach en het inplannen van een intakegesprek. Na het intakegesprek staat je plan binnen 3 dagen klaar in de Torque App.




Kan ik zelf kiezen door wie ik gecoacht wil worden?


Ja dat kan zeker! Je kunt direct na aankoop je keuze invullen door een intakemoment in te plannen met de door jou gewenste coach.





Klachten & Contact

Waar kan ik terecht met andere vragen?


Wij ontvangen je vraag graag per e-mail via Torquesupplements@gmail.com.





CONTACT

Slechts één stap verwijderd van een beter leven.

CORRESPONDENTIE ADRES
Costa Ricastraat 9
2408MH ALPHEN A/D RIJN

TELEFOON
+31 636511950

  • Facebook
  • Instagram

© 2018-2020 by Torque Supplements.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten.